2011-02-15

Erichas Kestneris. Trys mano vaikystės namai. Kionigsbriuko gatvė 48

Erichas Kestneris savo autobiografinėje knygoje rašo: "...Tame kvartale stovėjo visi trys mano vaikystės namai - šešiasdešimt šeštas, keturiasdešimt aštuntas ir trisdešimt aštuntas... Daug geriau atsimenu keturiasdešimt aštuntą namą.Jo prieangį.Palangę,ant kurios sėdėdavau ir žiūrėdavau į vidinį kiemą.Laiptų pakopas,ant kurių žaisdavau.Mat laiptai buvo mano žaidimų vieta..."

 

"Keturiasdešimt aštuntas Kionigsbriuko gatvės numeris-antras mano vaikystės namas.Kai aš,šiuo momentu Miunchene,būdamas,taip sakant,pagyvenęs ponas,užmerkiu akis,pajuntu po kojomis laiptus ant kurių tupėdavau...Kai prisimenu pilną pirkinių krepšį iš rudos odos,kurį tempdavau laiptais aukštyn,pirma pajuntu nuvargus kairę ranką,paskui dešinę.Mat iki antro aukšto laikydavau krepšį kairėje rankoje,kad neatsitrnkčiau į sieną.Paskui perimdavau jį į dešinę,o kaire įsitverdavau turėklų.Ir šit pagaliau su palengvėjimu atsidūstu,lygiai kaip tada,kai padėdavau ant žemės krepšį ir siekdavau skambučio mygtuko."
"Prisiminimų neuždarysi nei stalčiuose,nei spintose,nei galvoje.Jie gyvena mumyse.Paprastai snaudžia,bet gyvena ir kvėpuoja,ir kartais atmerkia akis."

Königsbrücker Straße 48, 01099 , Drezdenas 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.