2011-02-15

Erichas Kestneris. Trys mano vaikystės namai. Kionigsbriuko gatvė 38

1957 metais žymus Vokietijos rašytojas Erichas Kestneris parašė knygą apie savo vaikystę Kai buvau mažas berniukas 


Knygoje jis aprašo savo vaikystės prisiminimus ,o gatvei ,kurioje jis gimė ir augo,paskyrė visą knygos skyrių.Jis vadinasi- Kionigsbriuko gatvė ir aš.
" Trijuose mano vaikystės namuose nebuvo nei marmurinių deivių,nei nimfų,nei aukštesnių tėvų dukterų.Kuo labiau Kionigsbriuko gatvė tolo nuo Elbės ,tuo ji darėsi kasdieniškesnė ir paprastesnė.Vis rečiau pasitaikydavo prieš namus sodelių,o jei ir pastaikydavo,jie būdavo visai menkučiai... Tame kvartale stovėjo visi trys trys mano vaikystės namai - Šešiasdešimt šeštas,keturiasdešimt aštuntas ir trisdešimt aštuntas-


"Gimiau aš ketvirtame aukšte .Keturiasdešimt aštuntame name mes gyvenome antrame aukšte , o trisdešimt aštuntame - pirmame.

  
Leidomės žemyn,nes geriau sekėsi.Artinomės prie namų su sodeliais,bet niekada jų nepasiekėme."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.